Investor relations

EnergyVision Jaarverslag 2020

20.04.2021

Waarde relatie,

Met veel dankbaarheid stellen we u ons jaarverslag 2020 voor.
Na het schitterende 2019 keken we bij EnergyVision de toekomst tegemoet vol hoop en optimisme. En toen kwam 2020 en kwam Corona. Er is zoveel gebeurd. Er is niets veranderd. En tegelijk is alles veranderd.

Maar we groeiden en groeiden door. We lanceerden nieuwe initiatieven en projecten, we komen versterkt en verenigd uit de crisis. De resultaten spreken voor zich: onze omzet steeg met ruim 70%, onze ebitda met meer dan 85%, onze nettowinst met meer dan 40%. We mochten 21 nieuwe medewerkers verwelkomen. Het was het zesde jaar uit onze geschiedenis en tevens het zesde opeenvolgende groei-jaar.

De groei zet zich in 2021 gewoon verder. We starten tegenwoordig ruim 40 werven per week op enkel en alleen in Brussel. In China bouwden we meer projecten in de eerste 3 maanden van 2021, dan in de eerste 3 kwartalen van 2020 samen. Na de voetbalstadions van RSC Anderlecht en RWD Molenbeek, zijn we op dit eigenste moment de Ghelamco Arena van AA Gent aan het verduurzamen met zonnepanelen. Binnenkort lanceren we een netwerk van laadpalen (aangedreven door 100% groene energie) en elektrische deelwagens voor onze klanten. En er staan nog enkele hele leuke projecten in de steigers.
Dat alles is enkel mogelijk dankzij onze klanten, onze partners en bovenal onze fantastische medewerkers. Ze zijn de beste van de wereld.

Via deze link kunt u ons "Jaarverslag 2020" raadplegen.

We wensen u veel leesplezier, veel succes met wat hopelijk de laatste loodjes zijn, en voor straks een zomer van mogelijkheden en optimisme!

Van harte,

Maarten Michielssens